יום ראשון, 3 באפריל 2011

עיצובי שמלות כלה בירושלים

חנויות של שמלות כלה בירושלים יש לא מעט. אחד מסלוני הכלות המובילים בעיקר הוא הסלון של נעה ואיילת - שנחשבות לשם דבר בעיר. אמנם תמיד יש קו מנחה המאפיין את סגנון השמלה בכל עונה אך עדיין לכל מעצב יש טביעת האצבע שלו. ישנם שמלות במגוון צבעים ועיצובים, ישנם שמלות כלה קצרות וארוכות, כאלה ייחודים יותר וכאלה ייחודים פחות.

כמובן שהצבע הפופולארי ביותר הוא הצבע הלבן אך מי שאוהבת ללכת נגד הזרם, ומעדיפה להיות כלה מיוחדת במינה, כלה ייחודית שיזכרו אותה, מעצבי שמלות כלה בירושלים ישמחו להציע לכן שמלות במבחר רב של צבעים שהם לא לבן אשר יכולה להפוך אותך לכלה מיוחדת במינה. צבעים אלה כוללים צבעים בגוון: שמנת, תכלת, סגול, ורוד ועוד. אין ספק, שמלת כלה שאינה לבנה בהחלט תהפוך אותך לכלה מיוחדת.

שמלות כלה מעוצבות ניתן לתפור אצל מעצבי שמלות כלה בירושלים שם נמצאים המעצבים המובילים או אצל סלוני הכלות השונים. כמובן בכל מקום היחס הוא שונה כמו גם המחיר. מעצבים אישיים מציגים לנו כמעט מדיי עונה את קולקציית שמלות הכלה שלהם. העיצובים משתנים בין פעמיים לשלוש בשנה כאשר בדרך כלל יש עיצובי קיץ ועיצובי חורף. פעם תל אביב הייתה נחשבת למרכז האופנה, בעיקר בכל הנוגע לשמלות כלה. אך היום ניתן לראות קולקציות ייחודיות המאפיינות את העיצובים המיוחדים של מעצבי שמלות כלה בירושלים.

אתמול החלטנו אני וחברה שלי לעשות טיול לירושלים. אחרי שהיינו בכותל הסתובבנו להנאתנו ברחבי העיר ודי נדהמתי לגלות כמה חנויות יש של שמלות כלה בירושלים. חברה שלי כמובן לא התאפקה והחליטה להיכנס לאחת מהחנויות - החנות של נעה ואיילת. היא כל כך התלהבה מהשמלות המדהימות שעוד שנייה היא נכנסה למדוד אותן. יתרה מכך, אמרה לי שכבר בא לה להתחתן רק בשביל השמלה. אני כמובן ניסיתי להרגיע אותה קצת ואכן אחרי שהלכנו לאכול איזה משהו, היא נרגעה למרות שבאמת היו שם שמלות יפהפיות למדיי וידוע שמעצבי שמלות כלה בירושלים הם המעצבים המפורסמים ביותר.

ענף האופנה משתנה מדיי שנה ומדי עונה כשגם תחום עיצוב שמלות כלה בירושלים עבר שינויים די דרסטיים בעשור האחרון כאשר הדבר בא לידי ביטוי בהפקות תערוכות חתונה שונות בעיר הקודש. בעבר, ניתן היה לראות כי אופנת שמלות כלה בירושלים מושפעת רבות ממעצבי השמלות של העיר הגדולה מגוש דן, מדובר על תל אביב כמובן. כיום, מעצבי השמלות בירושלים החלו לעצב בעצם קולקציות ייחודיות ומקוריות עם דגמים מודרניים שנלקחים לרוב ממעצבי שמלות כלה בינלאומיים.

תגובה 1: