יום שני, 4 באפריל 2011

בראש השנה, בראש השנה...

אין ספק שאחד המועדים היותר משמחים ביהדות זהו ראש השנה. אחד המנהגים המקובלים בחג הוא כמובן איחולי ברכה אחד לרעהו ושנה טובה. יש אווירה טובה בשנה, איחולי שנה טובה נשמע מכל עבר גם בין אנשים שאינם מכירים. מלבד זאת גם נהוג להביא מתנות לראש השנה כמו בכל חג. איחולי שנה טובה והענקת מתנות נהוג לעשות זאת בכל מקום. בין אם זה במקום העבודה, בבית הספר וגם כמובן אצל המשפחה. בימינו ניתן למצוא מתנות מתאימות ואיכותיות לכל אירוע ולכל חג, גם מתנות לראש השנה.


לכל חג יש את המתנה המתאימה לה וכיום ישנם חנויות העוסקות אך ורק במכירת מתנות מקוריות ואיכותיות לחגים. את המתנות, חנויות אלה מוכרות בהתאם לחג המתקרב כך שלדוגמא אם היום החג הכי קרוב הוא ראש השנה כבר עוד מעט יהיה אפשר לקנות מהם מתנות לראש השנה שכן בדרך כלל הן מתחילות למכור את מוצריהם שבועות לפני. חנויות המתמחות בכך יביאו לכם מגוון רעיונות מקוריות למתנות. ישנם חברות המשווקות מתנות לראש השנה לוועדי עובדים ועסקים בכדי להעניקם לעובדיהם.


אצלנו במשפחה נהוג להביא מתנות בכל חג. בין אם זה מתנות לפורים או מתנות לראש השנה וכדומה. פורים זה בין החגים הכי שמחים שיש ושילדים הכי אוהבים. אין ילד שלא אוהב את פורים, להתחפש לדמות אהובה עליו ולהרגיש ליום אחד כמו הדמות הזו. כמובן נהוג להעניק משלוחי מנות אחד לשני בכדי לסמל סוג של אחדות ואחווה כאשר גם מתנות נהוג להעניק מאותה סיבה. ניתן אף לעשות שילוב של משלוח ומתנה, כך הרווחנו 2 ציפורים במכה אחת. מתנות לראש השנה לעומת זאת יבוא בדרך כלל עם כרטיס ברכה כזה או אחר.


איזה כייף זה חג ראש השנה! בתור אחד שממש אוהב תפוח בדבש ראש השנה הוא בהחלט אחד החגים האהובים עליי. לראות את כל האנשים ברחבי הרחובות מאחלים אחד לשני איחולי שנה טובה, הסופרמרקטים מלאים ב- מתנות לראש השנה ותחושת אווירת תחילת השנה זה בהחלט משהו יפה ומלבב. יש אווירה של שמחה באוויר. גם מתנות לראש השנה שנהוג להביא בהחלט מוסיף המון לאווירת החג. את המתנות ניתן לקנות גם בסופרמרקטים השונים וגם בחנויות מובחרות המתמחות במכירת מתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה