יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

ניהול העסק

יש לי חבר שעובד ב- לי קופר בקניון גבעתיים. פעם מאוד אהבתי את הג'ינסים של לי קופר והייתי נוהג ללכת לשם לעיתים קרובות. אבל מאז הצבא אני כמעט ולא מוצא את עצמי בחנויות בגדים. רק עכשיו שאני משוחרר כבר זמן מה הבנתי שאין לי כלום בארון. הלכתי לחבר שלי לחנות ומצאתי כמה דגמים יפים. אני עם המזל שלי הקופה הממוחשבת בחנות לא עבדה באותו רגע ולא יכולתי לשלם עם האשראי. מזל שחבר שלי עובד שם ויכל לשמור לי את הגי'נסים עד שסידרו את הקופה ממוחשבת כי אלה היו בדיוק גי'נסים אחרונים במידה. אני לבינתיים עשיתי סיבוב קטן בקניון.

לפני כמה שבועות הלכתי למשביר לצרכן בקניון עזריאלי. זה היה בתקופה החגים כך שהקניון היה מפוצץ, כך גם במשביר. עשיתי שופינג קטן וקניתי מספר דברים, התור לקופה היה אמנם ארוך אבל הוא התקדם צ'יק צ'ק. הכל בזכות קופה ממוחשבת איכותית של הקופאים בעמדת התשלום. היה יפה לראות שבעידן הטכנולוגי של היום חושבים גם על ייעול הרשתות והחנויות בעזרת קופה ממוחשבת מתקדמת. הקופאים העבירו תיק תק את כל המוצרים, גם לאלה שהיו שוברי קניה. אני אישית מאוד אהבתי.

קופה ממוחשבת מתקדמת ואיכותית היא אחת מהפרמטרים החשובים ביותר לניהול מכירות עם מספר עובדים. קופה ממוחשבת מספקת את כל המידע והנתונים שאתם צריכים, כך שאתה כבעל העסק יכול לעקוב היטב אחר הנעשה בחנות שלך. כמובן שחוץ מהעניין הזה, קופה ממוחשבת טובה ואיכותית תעזור בשיפור מתן השירות ללקוחות על ידי כך שניתן לתת מענה מהיר ויעיל.

אין מה לעשות, היום כל עסק שרוצה להצליח חייב שליטה מלאה על העובדים שלו ועל החנות (העסק) שלו. לשם כך צריך להשתדרג. שדרוג זה חייב לבוא לידי ביטוי בעיקר בתכנת קופה ממוחשבת שלו. בעידן הטכנולוגי של היום זה כיום בלתי נמנע ומי שנשאר מאחור עם קופה ממוחשבת מיושנת ועתיקה, שתיתקע כל רגע, שלא יקרא שוברים וכרטיסי אשראי מסוימים יגרום לכך שהעסק שלו פשוט לא יחזיק מעמד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה