יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

ציוד מקצועי למטבחים

לאחרונה אני מגלה שאני ממש אוהב לבשל. אני מוצא את עצמי מכין לעצמי אוכל יותר מבעבר ואף עומד ליד אימי ומנסה ללמוד ממנה. למשל, תמיד רציתי לדעת איך מכינים הכי טוב פרגיות טעימות על גריל גז אז לקחתי כמה שיעורים אצלי אימי ולמדתי. כל כך התלהבתי מהעניין שהחלטתי שצריך להגיש את האוכל בכלים חדישים ואיכותיים יותר. לשם כך הלכתי לחנות המוכרת ציוד מקצועי למטבחים וקניתי גריל גז איכותי ועוד כל מיני ציוד למטבח. אמנם הדבר עלה לי ביוקר אך אחרי השימוש בהם, חשתי סיפוק רב. בכלל, בחנות הזאת המוכרת ציוד מקצועי למטבחים יש דברים ממש מגניבים ושווה להיכנס לשם מדי פעם.

בישול זו אומנות בפני עצמה. ממש כמו ציירים, פסלים, זמרים, גם תחום הבישול הוא סוג של אמנות. וכשם שצייר יצליח ליצור עבודה אמנות יפהפייה בעזרת המכחול שלו, גם הטבח צריך את כלי הבישול שלו. לכן כל מסעדה המכבדת את עצמה ואת הטבח שלה ישקיעו בנושא של ציוד מקצועי למטבחים, בין אם זה קומביסטימרים שזה בעצם תנורים תעשייתיים או מקרר חזק ואיכותי ועד הכלים הקטנים ביותר על מנת שהטבח יוכל לעשות את עבודת האמנות שלו כמו שצריך. נכון, המחיר עלול להיות יקר במקצת, לכן חשוב לפנות למקצוענים ביותר המתמחים בתחום ציוד מקצועי למטבחים שיוכלו לתת לכם מחיר הוגן.

מאז שעברנו לדירה בה אנחנו מתגוררים כעת שזה היה לפני כמעט 10 שנים בערך, לא החלפנו את המטבח וגם הדיירים לפנינו לא החליפו. למעשה אני חושב, שהמטבח היה ככה מאז הקמת הבניין. הצעתי להוריי שהגיע הזמן להחליף אותו, הצעתי גם שנקנה ציוד מקצועי למטבחים הרי אצלנו במשפחה כולם אוהבים לבשל ורצוי שמלבד שיהיה מטבח חדש ויפה, שגם הציוד יהיה איכותי. אז הלכנו לחנות המוכרת במיוחד ציוד מקצועי למטבחים וקנינו גריל גז מנירוסטה וגם קומקום חשמלי.

את ה- ציוד מקצועי למטבחים חשוב לרכוש מחברות מוכרות ומומלצות המתמחות ביבוא ציוד זה, הדבר נוגע בעיקר לבעלי המסעדות, בתי הקפה אשר זקוקים לציוד מקצועי רב כמו כיריים איכותיים, גריל גז גדול ומקצועי מקררים מסחריים וכדומה. לבית, ניתן למצוא לא מעט חנויות המוכרות ציוד מקצועי למטבחים שכן לבית סביר להניח שאין צורך לקנות כמויות גדולות, אלא מספר פריטים בלבד. ציוד זה אולי עולה לא מעט אך התמורה היא איכות הציוד הנשמר לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה