יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

לטוס לחו"ל

אני ועוד כמה חברים רוצים לעשות טיול ארוך בחו"ל. אנחנו משוחררים כבר די הרבה זמן מהצבא ותמיד חלמנו לעשות טיול שכזה. כל אחד כמובן עוד עסוק בענייניו, אם זה בעבודה, או לימודי הפסיכומטרי, אבל בין לבין אנחנו משתדלים לחפש דילים בחו"ל לטיול שלנו. כמו כולם יש לנו מספר יעדים: תאילנד, סרי לנקה וכל מה שמסביב, הודו ודרום או מרכז אמריקה. אני אישית מעדיף את דרום ומרכז אמריקה לכן אני מחפש דילים בחו"ל לשם. אני מקווה שעוד כמה שבועות נסגור איזה משהו וניסע.
איזה קשה למצוא היום דילים בחו"ל. אני מתה לטוס להתאוורר קצת ולנקות את הראש. יש עליי המון עומס בעבודה ועושים לי קצת בעיות. גם בתקופה האחרונה יש לי כאבי ראש אדירים, נראה לי בגלל שאני כל היום מול המחשב גם בעבודה וגם בבית והעובדה שאני לא ישנה כמו שצריך בטח לא תורמת לעניין. חיפשתי דילים בחו"ל באינטרנט והגעתי למספר אתרים של סוכני נסיעות אבל לא מצאתי משהו אטרקטיבי מדיי.
לפני כמה שנים מכבי תל אביב הגיעה לליגת האלופות אחרי שסיימה במקום ה-2 בליגה והצליחה להדיח את פאוק סלוניקי היוונית בדרך לשלב הבתים. היא שיחקה שם מול אריות אירופה מול: באיירן מינכן הגרמנית, יובנטוס האיטלקית ואייאקס אמסטרדם ההולנדית. אני כמובן בתור אוהד מכבי קניתי מנוי לכל משחקי הבית ובנוסף נסעתי למשחק חוץ אחד באצטדיונה של אייאקס, האמסטרדם ארינה. לשם כך בדקתי דילים בחו"ל לשם ומצאתי דיל ממש בזיל הזול, 400 יורו ל-3 ימים כולל טיסה, בית מלון 4 כוכבים וכרטיס כניסה למשחק. כמובן שהאצטדיון היה פשוט מדהים! אמנם הפסדנו 3-0 אך היה שווה את החוויה. היום מי שרוצה למצוא דילים בחו"ל למשחק באירופה קשה מאוד למצוא ביחס לעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה