יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

הכי טעים פיצה!

אני זוכרת בצבא למרות שלנו החיילים לא היה כסף, היינו נוהגים להזמין לא מעט אוכל לבסיס. (ככה גם השליחים הבינו אותנו ולא עשו לנו פרצופים שלא הבאנו הרבה טיפ). אני וחברותיי למשרד היינו נוהגות להזמין לא מעט פיצה, בעיקר פיצה פרגו שהיה קרוב מאוד לנו לבסיס (שירתי בתל השומר ויש להם סניף ממש בקריית אונו). מה גם ב- פיצה פרגו לא הכי יקר ואפשר היה להזמין משם עוד דברים מלבד פיצה כמו מלאווח פיצה, פסטות, סלט יווני ועוד.

אתמול הלכנו אני וחבר שלי להסתובב קצת בדיזנגוף סנטר בתל אביב. רציתי לקנות שמלה לכבוד אירוע של דודה שלה וכמובן הייתי חייבת לסחוב אותו יחד איתי שיסבול קצת. הסתובבנו שעות בעשרות חנויות למצוא שמלה יפה שתשב עליי טוב. אחרי סיבובים כאלה מתישים כמובן שהיינו חייבים לאכול. הוא רצה כמובן לאכול בשר, משהו כמו שווארמה או המבורגר אבל אני רציתי דווקא פיצה. כמו תמיד, עשינו מה שאני רוצה (חע) ואכלנו ב- פיצה פרגו שהיה שם. שוב פעם "האישה ניצחה" אבל האמת שהוא אוהב פיצה ככה שזה לא היה כל כך משנה לו, בעיקר שמדובר ב- פיצה פרגו שהוא מאוד אוהב.

לאכול בפיצרייה זה אחד הבילויים שאני הכי אוהבת. בכלל לאכול במסעדות זה כייף, אמנם זה עולה לי בלא מעט כסף בחודש (ואני רואה זאת היטב בחיוב האשראי שלי). כשאני מזמינה פיצה לרוב אני מזמינה מפיצה דל-פפה או רמת חן שקרובים לבית שלי אך גם ב- פיצה פרגו אני נוהגת לאכול הרבה. הבעיה שהם לא עושים משלוחים לאיפה שאני גרה אז כל פעם שאני רוצה לאכול ב- פיצה פרגו אני צריכה לנסוע לסניף שלהם בגבעתיים. אני גם מכינה לא מעט פיצה בבית, או שאני קונה בצק קפוא ועל זה מפוררת גבינה עם כל התוספות שאני רוצה או שאני מכינה אפילו את הבצק בעצמי עם מתכון שאני מורידה מהאינטרנט.

אני מאוד אוהבת פיצה. אחת הפיצות שאני הכי אוהבת זה פיצה פרגו. הם שמים הרבה גבינה יחסית לפיצריות אחרות והרוטב שלהם ממש טעים. אני לא אוהבת את כל הפיצריות השכונתיות ששמעתי שמשתמשות לפמים ב- בצק קפוא כדי להכין את הפיצה. פעם הייתי אוכלת לפחות פעמיים בשבוע פיצה אבל היום אני משתדלת לשמור יותר על בריאות ומשתדלת לא לאכול יותר מדיי ג'אנק פוד למרות שדווקא לא מזמן שהלכתי לחברה שלי בפתח תקווה אכלנו ב- פיצה פרגו והיה ממש טוב. הזמנו מגש שלם, כל אחת אכלה 3(!) משולשים. אני שמתי על הפיצה פטריות, זיתים שחורים ובצל, בעוד חבר שלי היבש הזה שם רק זיתים ירוקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה