יום שני, 22 בנובמבר 2010

שרשרת יהלומים

אני וידידה שלי מהעבודה נוהגים ללכת מדי פעם אחרי יום העבודה לקניון עזריאלי או לאכול או סתם להסתובב. הקניון זה ממש קרוב לעבודה שלנו, מרחק של 7 דקות הליכה אולי. לפני כמה ימים היה בא לנו ממש לאכול מקדונלדס אז הלכנו וקנינו לנו ארוחה ענקית לשנינו. כמובן שהיינו חייבים גם קצת להסתובב וקניתי חולצה מרנואר. היא לעומת זאת ראתה חנות תכשיטים ונדלקה שם על שרשרת יהלומים מדהימה. אמרתי לה בואי נצא מהחנות לפני שתתפתי לקנות את השרשרת כי עלתה 1200 שקל. סכום אסטרונומי לכל הדעות. אמנם מדובר על שרשרת יהלומים באמת מרהיבה ויוקרתית אך 1200 שקל זה המון כסף. למזלי הצלחתי לשכנע אותה לרדת מהעניין.

אישה העונדת שרשרת יהלומים, אין ספק יעניק לה מצד אחד מראה עוצמתי ובנוסף מראה אלגנטי. ישנם את השרשרות ה"כבדות" אשר "נמרחות" עד החזה ומראן בולט ואילו יש שרשרות יותר קטנות וסולידיות הנצמדות לצוואר בעל המראה הצנוע המעניק יופי מדהים גם כשאינו בולט. בכל הנוגע לתכשיטים, יש אין סוף סגנונות ועיצובים, כמו גם שרשרת יהלומים, מי שאוהבת את המראה היותר זרוק והבולט יקנה שרשרת גדולה עד החזה ואילו מי שאוהב יותר את המראה האלגנטי יקנה שרשרת קטנה.

ברור לכל שיהלומים זה אחד מהאוצרות היפים ביותר שיצר הטבע. תכשיט המשלב בתוכו יהלום או מספר יהלומים מקנה מעניק לעונד\ת אותו מראה יוקרתי ואצילי. מתנה כמו שרשרת יהלומים לבן או בת הזוג תמיד ייחשב כמתנה יקרה, משמעותית ובעלת ערך מיוחד. חשוב כאשר רוכשים תכשיט עם יהלומים, בין אם זה טבעת או שרשרת יהלומים, לרכוש מאנשי מקצוע בתחום ליטוש יהלומים.

כשמדובר על שרשרת יהלומים, ניתן למצוא המון עיצובים וסגנונות, הן של השרשרות והן של היהלומים והשילוב ביניהם. בכלל לא רק כשמדובר ב- שרשרת יהלומים אלא בתכשיטים בכלל. ישנם שרשרות המורכבות מיהלום אחד גדול ויש שרשרות אשר משובצים במספר יהלומים קטנים. הכול תלוי כמובן בטעמו של הבנאדם ומה שמאפיין אותו. אל מה שלא יהיה, פינוק האישה בשרשרת יפה תמיד יעשה לה טוב על הלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה