יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

עד מתי נעבוד?

כל החברים שלי נוסעם לחו"ל בקרוב, ממש עוד חודש וחצי כולם נוסעים. ולא לאיזה שבוע-שבועיים טיול קטן באירופה אלא נוסעים לכמה חודשים. חלק נוסעים לדרום אמריקה, חלק נוסעים להודו, חלק לתאילנד ורק אני נשאר פה כדי לעבוד. וזה לא שאין לי כסף לטוס, פשוט לנסוע לתקופה כל כך ארוכה כבד עליי. במקרה הכי טוב, אולי אני אמצא דילים ברגע האחרון ואטוס לנוח איזה שבוע באיזה מדינה נחמדה באירופה. גם דילים ברגע האחרון אפשר למצוא בקלות לאירופה, כך שאני גם יוכל לעשות זאת באופן ספונטני.

אני וכמה חברה רוצים לעשות טיול קטן לחו"ל למשך שבוע עד שבועיים. הרבה זמן לא עשינו טיול כזה ככה כולנו. כולנו היינו עסוקים כל אחד בעבודה שלו, אחרי הצבא כולנו התחלנו לעבוד ולקרוע את התחת והחלטנו כולם שאנחנו צריכים חופש. הבעיה, אנחנו לא רוצים להשקיע יותר מדי כי אנחנו רוצים לחסוך כסף לטיול הגדול באמת שלנו לדרום אמריקה או למזרח הרחוק. לכן, אחד מחבריי הציע שלא נזמין שבוע מראש אלא מ- דילים ברגע האחרון. אני הסכמתי מייד, אני חושב שזה רעיון מצוין לחכות לדקה ה-90 ולראות דילים ברגע האחרון, ככה בטוח נמצא משהו זול וטוב.
אני אחד שממש אוהב לטייל ולראות דברים בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו"ל לכן כשאני נוסע לחו"ל אני דואג מראש לטיול מאורגן אם כי העניין עולה קצת יותר יקר אבל תמיד אפשר לחכות ל- דילים ברגע האחרון שם אפשר למצוא יופי של דילים. לפני כמה שנים אמא שלי רצתה לעשות טיול מאורגן לברצלונה אבל זה עלה מאוד יקר לכן הצעתי לה שנחכה ל- דילים ברגע האחרון ואולי נמצא משהו. ובכן, באמת חיכנו ומצאנו דיל מצוין ועשינו טיול מדהים בברצלונה.
היום לטוס לחו"ל זה עסק יקר במיוחד. מי שרוצה למצוא משהו טוב ולא יקר במיוחד צריך להזמין ממש בדקה ה-90 ולמצוא דילים ברגע האחרון אז אפשר למצוא אחלה דילים. אני לדוגמא טסתי לרומא לפני כמה שבועות יחד עם חברה שלי. אחרי שבוע וחצי של חיפושים אחרי דיל טוב שעלו בתוהו, החלטנו שנמצא דילים ברגע האחרון ופשוט נטוס בספונטניות. אמנם הדיל שמצאנו כלל טיסות שכר ולא סדירה אבל לא נורא, רומא עיר פשוט מדהימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה