יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

קופות רושמות ממוחשבות

לא משנה באיזה עסק מדובר, בין אם זה מכולת שכונתית או חנות בגדים, הצורך ב- קופות רושמות ממוחשבות הוא הכרחי להצלחת העסק. אם פעם השימוש ב- קופות רושמות היה רק לצורך קבלת כסף, היום יש בו כל מיני פונקציות העוזרות לנו לנהל את העסק ולמעשה בלי קופה רושמת טובה ומתקדמת קשה עד בלתי אפשרי לנהל עסק בצורה תקינה. גם בעלי העסקים הבינו זאת והרבה מאוד בתי עסקים מחליפים את המכשירים הישנים שלהם ב- קופות רושמות ממוחשבות חדישות שתפיק עבורם דוחות ונתונים.

כיום אחד הדברים הכי חשובים בניהול עסק וניהול מכירות (וזה כל מנהל עסק יגיד לכם) הוא הצורך ב- קופות רושמות ממוחשבות טכנולוגיות ומודרניות. מלבד העניין העיקרי והמרכזי של קבלת כרטיסי האשראי זה כל קופה רושמת יודעת לעשות, כיום יש קופות רושמות ממוחשבות חכמות במיוחד עם מערכות מתקדמות שיש בהם פונקציות שונות לקבלת כל הנתונים שהינכם זקוקים לו כמו מעקב אחרי מכירות, נתונים מחברת האשראי במקרה והכרטיס לא עובר ואפילו מצלמות אבטחה.

אחד הדברים החשובים בכל בתי העסקים הם ה- קופות רושמות ממוחשבות שבהם הם מצוידים. כל בית עסק המכבד עצמו יצטייד ב- קופות רושמות ממוחשבות מתקדמות ואיכותיות המקבלות כל אמצעי תשלום, כמובן מזומן וכל כרטיסי אשראי, אך גם קופונים ושוברים למיניהם וכרטיסים חכמים שלא כל קופה מקבלת. בנוסף קופה רושמת טובה ואמינה מזרזת תהליך הקנייה לשביעות רצון הלקוחות ובכלל מייעלת את תנאי העבודה.

לאחרונה משום מה אני חש לחץ מסוים, מן מועקה כזו שקשה לתאר. בשביל קצת להירגע הלכתי לעשות שופינג בקניון, קניתי כמה חולצות והתחדשתי לי ב-2 ג'ינסים. היה לי כמה שוברים בכל מיני חנויות אז שמתי לב בכל חנות שנכנסתי שה- קופות רושמות ממוחשבות בחנויות היו ממש מתקדמות וקראו את כל השוברים והכרטיסי אשראי שלי (יש לי כמה, ולפעמים כמה מהם עושים בעיות). בחנות של קסטרו ראיתי את האחראי משמרת שם מתעסק עם ב- קופות רושמות ממוחשבות ומוציא כל מיני דוחות של העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה