יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

לנסוע לחופש

אוף איך בא לי עוד פעם חופש! החום השנה היה כל כך בלתי נסבל שפשוט כל היום בא לנו לשבת בבריכה או בים עם כוס קולה או בירה שיצנן אותנו קצת. אין זה פלא גם שהמלונות באילת תפוסים עד אפס מקום אפילו עד עכשיו ואנשים מחפשים כל הזמן דילים לחול למדינות עם ים אקזוטי. אין ספק שמשרדי הנסיעות עובדים "קשה" השנה ויוצאות כל הזמן במבצעים של דילים לחול על מנת לספק את קהל הלקוחות שצמא לים ולחופשות.

כל כך בא לי לקחת חופש מהעבודה, לחפש דילים לחול, למצוא איזה דיל טוב ופשוט לנוח איזה תקופה. נמאס לי כל היום לעבוד, לעבוד ולעבוד וכל זה בשביל מה? בשביל כמה גרושים בחודש שלא מספיקים לי לכלום. בא לי לטייל ולראות עולם, אחרי הכל אנחנו חיים רק פעם אחת. מזל שיש לי את חברה שלי שמפתיעה אותי מדי פעם עם חופשות בצימר או באילת. אני רוצה גם להפתיע אותה פעם אחת ובא לי לעשות זאת בגדול. אני רוצה לקחת אותה לטיול מאורגן בחול של שבועיים בפריז, אמסטרדם ובריסל. שמעתי שזה טיול ממש מהמם ומאוד מעניין. אך לשם כך אני צריך למצוא דילים לחול במחירי מבצע כי זה עסק לא זול בכלל כל העניין.
כל פעם שאני ומשפחתי נוסעים לחול אנחנו (או לפחות אני בעיקר) מחפשים היטב מבצעים של כל משרדי הנסיעות כדי למצוא משהו אטרקטיבי ל- דילים לחול. בפעם האחרונה שנסענו, זה היה לפני חצי שנה בערך בחופשת הפסח. נסענו כל המשפחה, אני, אבא שלי, אמא שלי ואחי הקטן לחופשה נחמדה בזאגרב שבקרואטיה. אמא שלי חיפשה דילים לחול בכל סוכנויות הנסיעות ומצאה אחלה דיל. לכאורה, קרואטיה לא נשמע יעד אטרקטיבי כל כך אבל זו טעות לחשוב כך. האמת זאגרב עיר מדהימה וממש נהניתי.
בימינו, כשהטכנולוגיה כל כך מתקדמת אין צורך להתרוצץ בין משרדי הנסיעות כדי להביא את הכרטיס לחול שהזמנתם. היום כמעט לכל משרד נסיעות יש אתר משלו, אפשר למצוא דילים לחול להזמין בקלות בלחיצת כפתור אחת כרטיסי טיסה לכל יעד שתרצו כשהכרטיסים יוצאים ממש במדפסת ביתכם. זה מה שעשתה אחותי וחבר שלה לפני שבועיים. הם חיפשו באינטרנט דילים לחול וכשנכנסו לאתר, חיפשו את מבוקשם והזמינו מייד. נפלאות האינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה