יום שני, 4 באוקטובר 2010

מדבקות לרכב

לפני כמה זמן הייתי במשחק של מכבי תל אביב נגד בני סכנין בבלומפילד, היה כל כך כייף, סופסוף אחרי הרבה מאוד זמן ניצחנו ניצחון משכנע. המשחק נגמר בתוצאה 0-4 למכבי ועוד יכול היה להיגמר הרבה יותר. בדרך חזרה היו פקקים ולקח לנו שעה רק לצאת מתחומי האצטדיון, עמדנו מאחורי אוטו עם מדבקה מאחורה של: "זהירות, תינוק באוטו". בזכות מדבקה זו חבר שלי נסע אף יותר בזהירות כך שזה באמת עוזר. יש כל מיני מדבקות לרכב, כמו: שמור מרחק, רכב ארוך וכדומה.. אך מכל ה- מדבקות לרכב אני חושב שהמדבקה של התינוק באוטו הכי שמים אליה לב.
אחד הדברים החשובים ביותר שרוצים לפרסם את העסק בעזרת מדבקות לרכב הוא לפנות לחברה אמינה, מקצועית ורבת ניסיון בתחום הדפסת מדבקות לרכב שכן כאשר בוחרים לפרסם את העסק בעזרת מדבקות לרכב, חשוב שהמדבקה תהיה איכותית, תישמר לאורך זמן שלא תדהה בשמש ולא תרד בגשם. בנוסף כמובן, חשוב לא פחות שהמסר במדבקה יהיה ממוקד, מדויק ויצור אפקט פרסומי.
מבלי לשים לב, מדבקות לרכב הפך לטרנד של ממש לאחרונה. היום כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה פונה לחברה המתמחה בייצור מדבקות לרכב על מנת שתספק עבורה מדבקות איכותיות שישמשו לצורך פרסום. לכל מקום שנוסעים ניתן לשים לב למדבקות לוגו של חברה על גבי רכבי החברה, וכחושבים על זה, זה דבר נכון ולגיטימי למדיי, הרי רכבי החברות נעים כל העת בכבישים אז למה לא לנצל זאת ולשווק תוך כדי את העסק?
השימוש ב- מדבקות לרכב כאמצעי פרסום הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר בעלי עסקים פונים לבתי הדפוס השונים על מנת שידפיסו עבורם מדבקות לרכב לצורך פרסום העסק שלהם. חשוב כמובן לבחור בית דפוס מקצועי המתמחה בהדפסת מדבקות לרכב. מלבד איכות המדבקות, חשוב כמובן שכיתוב האותיות והצבעים יהיה בולט ושיווקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה