יום ראשון, 19 במרץ 2023

מחיצת זכוכית למשרד

לצד מגוון האפשרויות להתקין את המחיצות, הן גם זמינות במגוון רחב של סגנונות וגימורים: החל בזכוכית יחידה או כפולה, דרך גימור ללא מסגרת וכלה במסגרת אלומיניום. כך, שהאסתטיקה תלויה כולה בבחירה מותאמת אישית. כמו כן, ניתן להדפיס על מחיצות הזכוכית למשרד מגוון אפליקציות גרפיות או תכנים. כך, ניתן להפוך את המחיצות לייחודיות באמת.

בדומה לצמחים, גם אנשים לא אוהבים להיות סגורים בחדרים חשוכים בלי אור טבעי. קירות אטומים חוסמים אור שמגיע מאזורים אחרים. כך, נוצרים חללים סגורים שדורשים אור מלאכותי. לעומת זאת, מחיצות זכוכית למשרד הן שקופות ומאפשרות לאור לזרום בחופשיות בכל חלל המשרד. מצב כזה מצמצם את התשלום על חשמל, עבור אורות מלאכותיים; משפר את המראה הכללי של החלל, כשאין צורך בתאורת פלורוסנט מעוררת כאב הראש; ומשפר את תפוקת העובדים. אור טבעי מעודד מצב רוח טוב, יוצר סביבה חמה, בהירה ונוחה יותר ומפחית מתח. כל אלה רלוונטיים גם לגבי לקוחות פוטנציאליים ומבקרים. 

מחיצת זכוכית למשרד יכולה גם לחסוך כסף בעלויות השוטפות של המשרד. זאת, משום שמוציאים פחות על תאורה ועל חימום חדרים בודדים. אם החברה מתרחבת, ניתן לפרק ולהרכיב מחיצות זכוכית בקלות. קלות ההתקנה וקלות ההסרה הופכות את המחיצות לחלופה פשוטה ונוחה לקירות מסורתיים או למחיצות תאים. אפשר להתאים את חלוקת המשרד לצרכים המסוימים, וליצור אזורים או חדרים חדשים במעט מאמץ או הפרעות לרצף העבודה. שלא בדומה לקירות אטומים, התקנה והזזה של מחיצות זכוכית אינן דורשות שינויים מבניים. כך, ניתן להעביר אותן לכל מקום כמעט, ככל שהצרכים של כוח העבודה משתנים. יש אינסוף תצורות מותאמות אישית לבחירה, היוצרות משרד עם פונקציה וזרימה כאחד.כמו כן, ניתן להעביר את המחיצות במקרה בו עוברים למשרד חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה