יום שלישי, 21 במרץ 2023

ייצור סורגים ועבודות מברזל

מסגריות בירושלים מייצרות סורגים בעיצובים שונים. כמו בכל עיר אחרת בארץ יש גם בירושלים פריצות לבתים ולבתי עסק ולרבים בוחרים לשמור על רכושם על ידי התקנת סורגים על חלונות הדירה או על דלת הכניסה והחלונות של בית עסק. פוליסת ביטוח לדירות או בתי עסק שיש סורגים זולות יותר מאלו שאין להם. יש אנשים רבים שאינם מוכנים לעשות סורגים בטענה שזה מרגיש להם כמו תא בבית כלא עד שמתקיימת בדירתם או בבית העסק שלהם פריצה. יש היום סורגים בעלי עיצוב ייחודי ליצרני הסורגים בירושלים ואפשר לזהותם בקלות.

 

איך לקנות את המוצר הטוב ביותר?

כמו בכל תחום אחר מומלץ ללקוח לעשות סקר שווקים כדי למצוא את בעל המקצוע המתאים ביותר לייצור סורגים בירושלים. סורגים בדרך עושים מסגריות המתמחות בייצור עבודות ברזל כאלו ואחרות. בדיקה של עבודות קודמות, כמו גם צפייה בדגמים כאלו ואחרים מאפשרת ללקוח  לבחון את המוצר המוגמר. כמעט כולם יכולים להציג את קטלוג הדוגמאות שלהם. כל ייצרן מפרסם את הסורגים המעוצבים על ידם. כל מי שעוסק בייצור סורגים בירושלים מפרסם את עצמו בכל דרך אפשרית. מהעיתונות המקומית דרך פליירים והדבקת עלונים באזורים בהם נבנים בתים חדשים.

 

מה החוק אומר לגבי סורגים בבתים?

בבתים חדשים רבים בירושלים, קבלן הבניין מספק לרכשי הדירה סורגים. כחלק מהחוזה. וגם בירושלים כמו ביתר האזורים בארץ יש יותר דרישה לסורגים. ייצור סורגים בירושלים נעשה על ידי מסגרים או על ידי חברות המתמחות בייצור סורגים. הסורגים אינם רק ביטחון מפני גניבות הן גם ביטחון לילדים מסכנת נפילה מהחלון הדירה. לילדים יש נטייה לעלות על כיסא ולהציץ החוצה. הסורגים הם הביטחון שהילד לא ייפול מהחלון. מפעלים שיש להם מחסנים עם סחורה מתקינים סורגים על דלת הכניסה והחלונות של המחסן כדי להבטיח שלא יוכל אדם בלתי מוסמך להיכנס למקום ולקחת את הסחורה.

 

לא לחכות שיקרה משהו...

למה לחכות לרגע האחרון? כשקורה חס וחלילה, אסון של נפילת ילדים מהחלון רצים תושבים רבים בירושלים לרכוש סורגים.

ייצור סורגים לבתי קרקע מאוד מקובל משום הקלות בכניסה לבתים אלה וכדי להבטיח את בני המשפחה מגניבות וכניסת זרים שלא בדרך הרגילה מתקינים סורגים על חלונות הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה