יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

עיצוב טבעת הנישואין

כמו בכל דבר בתחום התכשיטים, גם טבעות נישואין יש במגוון עיצובים למרות ה"מגבלות" שיש להן. (שהן צריכות להיות עגולות, עשויות מחומר אחד וללא קישוטים למיניהם). אך למרות זאת כמובן שלא כל ה- טבעות נישואין זהות ואפשר מבחוץ לעצב בחריטה כיד דמיונו של המעצב. למרות שנשים מאוד אוהבות יהלומים (ומי לא בעצם...) לא ניתן לשלבן על ה- טבעות נישואין. ההסבר לכך היא שעל הטבעת להיות "צנועה" שכל אחד יוכל להרשות לעצמו לקנות ולא יווצר הבדלי מעמדות.

כשמדובר בתחום התכשיטים, המחירים עלולים להגיע לאלפי שקלים, כמו גם טבעות נישואין. לכן כדאי לדעת מראש את התקציב שלכם ורק אחר כך לבחור ולבדוק. צריך להבין שאחת הסיבות ש- טבעות נישואין הן יחסית פשוטות בהשוואה לתכשיטים אחרים זה בגלל העובדה שהן לא אמורות להיות בולטות ונוצצות אלא בדיוק להיפך, שיהיו פשוטות, צנועות ובעלי משמעות עמוקה התאחד בין בני הזוג.

זוגות רבים מקדישים זמן רב ומחשבה רבה בבחירת ה- טבעות נישואין שלהן. ואיך אפשר שלא להבין אותם. אחרי הכל, טבעות נישואין מסמלות את הברית הקדושה בין בני הזוג הטריים, את האמון ואת המחויבות ביניהם. אין ספק שזהו דבר חשוב ויקר מפז. לא סתם, אין טבעות נישואין מעוצבות בצורה גרנדיוזית מדיי שכן מטרתן הן לא לשם יופי, אלא יותר לשם משהו סנטימנטלי המסמל ברית. מבט אחד חטוף אל הטבעת תחזיר אתכם לרגע החתונה בו עמדתם מתחת לחופה שזהו אין ספק הרגע המרגש ביותר בחייכם. לכן, ההשקעה בבחירת הטבעת היא מובנת בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה