יום שני, 27 בדצמבר 2010

כובע על הראש

ישנם סגנונות וסוגים שונים של כובעים. ישנם את כובעי המצחייה המגנים עלינו מפני השמש הקודחת בימי הקיץ הרותחים וישנם גם את כובעי הצמר המגנים עלינו על הראש מפני הקור ומחממים לנו את האוזניים הקרות בחורף. בדרך כלל הכובע הינו פריט לבוש הנועד להגן עלינו מפני השמש, או בכל אופן כך זה היה בעבר. היום כובעים הם חלק בלתי נפרד מהאופנה ומשמש גם כחלק ממדים של ארגונים כאלו או אחרים.

בגדול, אני אחד שמאוד אוהבים חגים, בעיקר בגלל שבדרך כלל בכל חג ישנם לא מעט סוגי מאכלים אך בחגים גם כמובן יש חופש! אם זה מהעבודה ואם זה מהבית ספר. חג שאני ממש אוהב זה חג פורים. אמנם אני לא אחד שהיה מתחפש הרבה, אולי רק שהייתי בקטן, במשך השנים די הפסקתי עם העניין אבל זה נחמד לראות את כל הילדים מתלבשים עם חולצות מודפסות, מתחפשים, חובשים מסכות וכובעים מגניבים והכי חשוב צוחקים ונהנים מכל העניין. זה באמת משהו יפה. אני זוכר שהייתי קטן כל ילדי הבית ספר היו לובשים כובעים או מסכות מוזרים והיינו צריכים לזהות מי זה מאחורי המסכה שזה היה ממש נחמד..

יש אנשים שפשוט לא סובלים כובעים. אני פעם גם הייתי כזה. כשהייתי ממש קטן בגיל 10-11 בערך, כשאמא שלי ניסתה להלביש עליי כובע כשהייתי יוצא לטיול מהבית ספר או משהו פשוט הייתי מעיף אותו לא נותן לה לשים לי אותו על הראש. מה שמצחיק הוא שכמה שנים מאוחר יותר בגיל 15-16 בערך, היה קטע שכולם הסתובבו עם כובעים של מותגים ואני ביניהם. כך שאח"כ במשך שנים הסתובבתי לכל מקום עם כובע עד גיוסי לצה"ל ששמה כמובן אין דבר כזה ללכת עם כובע.

פעם הייתי נוהג ללכת כל הזמן עם כובע. הייתי הולך איתו לבית ספר, לעבודה, לשחק כדורגל ואפילו כשהיינו יוצאים למועדון או בר. היה לי מבחר של 3-4 כובעים כשבדרך כלל היה אחד שאהבתי במיוחד. יש לציין, שאז (הכוונה משהו כמו לפני 5-6 שנים) היה מקובל מאוד ללכת עם כובעים לכל מקום, היה באופנה מה שנקרא, היום כבר הרבה פחות. היום בדרך כלל אלה החובשים כובעים זה רק למטרת הגנה מפני השמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה