יום רביעי, 16 במאי 2012

השכרת לימוזינות

אז איך אתה יכול להבטיח כי שירות הלימוזינה שתבחר תעלה על הציפיות שלכם? קודם כל, אתה צריך לקבוע כמובן את תאריך החתונה ולפי כך להזמין לימוזינה או לפחות להתחיל ולברר ולשאול כבר כמה חודשים מראש (אם זה למסיבת רווקים או רווקות צריכה להיות שמורה חודשיים מראש). ישנם כמה וכמה חברות העוסקות בענף לימוזינה להשכרה אך אין זה אומר שעלייך להיות להוט ללכת עם המחיר הנמוך ביותר - בדרך כלל אתה מקבל מה שאתה משלם עבור.

כאן הוא המקום שבו אתה רוצה להתייעץ עם הצלם שלך כדי לקבל אומדן כמה זמן ייקח לו לקחת את רשימת התמונות שביקשתם אחרי הטקס. חברות לימוזינה, ספר הרכב שלהם מבוסס על מסגרת הזמן עם הלקוחות כך שתקבעו מראש את הזמן הדרוש לכם. זהו דבר שאתה צריך לדון בעת ביצוע ההזמנה. שנית, תמיד לבדוק את השנה, והדגם של הלימוזינה. רוב האנשים תמיד מעדיפים לימוזינה מודל החדש ביותר.

כאשר אתם פונים לחברת לימוזינה להשכרה, אז כמובן שעליכם לבדוק מספר דברים אך אל תשכחו דבר אחד חשוב שלא תמיד כולם בודקים והוא הנהג. האם אתה רוצה אדם להופיע בחליפה פרוע או טוקסידו פריך? הנהג ישקף את האירוע. יש לקוות שבחרת חברה לימוזינה גדולה שבה הנהג שלהם פוגש כל צורך שלך. אם כן, נהוג לתת טיפ לנהג שלך 20% מהשכר לימוזינה. על הלימוזינה עצמה, מלבד היותה נקייה וייצוגית, האם החברה מספקת משהו בתוך הלימוזינה כמו משקאות קלים, בקבוקי מים, קרח. האם החברה תספק בקבוק שמפניה על פי דרישה? מה לגבי אחרי החתונה. כמה חברות אפילו ידאגו להפתיע ולפנק אתכם עם פרחים בתוך הלימוזינה, יחד עם מתנה והבלון עבור הזוג הטרי. יש לזכור בסופו של דבר ועניין כי לימוזינה היא חלק קטן של היום המיוחד שלך, אבל עם הבחירה הנכונה, זו יכולה להיות מזכרת נהדרת לכל החיים.

תגובה 1: