יום שלישי, 8 במאי 2012

אופנת שמלות ערב

הדבר הראשון שאת חייבת לדעת כאשר את ניגשת לחנות שמלות ערב לבחור את שמלת הערב שלך הוא "הבעד ונגד" שלך. את חייבת להבין מה לכסות ומה לנפנף. למשל, אם יש לך זוג רגליים סקסיות, שמלה קצרה מצוין בשבילך. יש מגוון רחב של מידות ועיצובים של שמלות ערב המוצעות בשוק לכן תמיד תוכלי למצוא את השמלה שהכי תחמיא לך ותספק לך את המראה המושלם שאת מחפשת. לפיכך את משתמש שמלת ערב כדי להסתיר או להבליט היתרונות והחסרונות שלך ולחפש הכי טוב שלך.

כאשר אתן מתבוננות על מגזיני האופנה השונים כדי לראות את קולקציית שמלות ערב החדשה, לעיתים קרובות תהיה שמלה שתמשוך הכי הרבה את תשומת ליבך ותרצי, שלא לומר תשתוקקי לקנות אותה. עם זאת מומלץ לא להתלהב ישר ממה מוצג בתמונה. ישנן הרבה שמלות ערב שבמגזינים אשר נראות מדהימות ואטרקציות למדיי למתבוננת בהן דרך המגזין אך אולי כאשר את עצמך תלבשי אותה, היא תיראה הרבה פחות טוב מאשר בתמונה ולא יהלום אותך כפי שחשבת. לכן כלל חשוב אומר, אף פעם לא לקחת שמלה יפה, אלא לבחור שמלה שתגרום לך להיראות יפה!

בין אם זה ליום נישואין של החברה, סתם מסיבת יום הולדת ובעיקר אם זה לדייט, ללבוש שמלה מתאימה לערב כזה או אחר הוא בגדר חובה. שמלות ערב כיום יש לכל סוגי האירועים ובחירת השמלה הינה מרכיב חשוב וקריטי בכדי לשפר את הערב המדהים שלך. תארו לעצמכן, אם את בדייט ולובשת בגד שלא נוח לך, זה לא מפריע לך בכלל?? כמובן שזה מפריע. הערב כולו היה הולך בניסיון להרגיש נוח בה. אז ללבוש שמלות ערב אשר יקלקלו את כל ההתרגשות של האירוע לא באמת נראה הגיוני לכן יש לבחור שמלה שאת גם אוהבת וחשוב מכך, שנוחה לך.

בחירת שמלת ערב מושלמת עבורך היא לא משימה פשוטה שכן יש מגוון רחב של שמלות ערב בשוק. אך אם את יודעת כמה היבטים פשוטים על גופך, את בהחלט יכולה להקל על עצמך את הבחירה. בראש ובראשונה ואולי החשובה ביותר היא, הבנת מבנה הגוף שלך, כלומר אילו חלקים בגוף הכי מחמיאים לך ואילו פחות וההיבט השמח הוא צבע גופך שע"י כך תוכלי להתאים את צבע השמלה האידיאלית עבור גופך אשר יתאים לגוון שלך. שילוב של שני היבטים אלה יהפוך את מסע בחירת שמלת הערב שלך לקלה הרבה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה