יום רביעי, 23 בפברואר 2011

שבת חתן במלון

שבת חתן במלון בהחלט יכול להוות חוויה מהנה ומגבשת. תחשבו על זה, המשפחות מ-2 הצדדים מגיעים לסוף שבוע רגוע במלון, מכירים את בני המשפחה, משפחת הכלה את משפחת החתן ולהיפך, נהנים מחופשה איכותית ביחד, עושים ארוחת שישי וכמובן עריכת טקס השבת החתן באולם אשר מציע המלון עם שירותי קייטרינג מטעם המלון. כמו כן בית כנסת יהיה בסמוך למלון בכדי לערוך שם את התפילה המסורתית. שבת חתן במלון זו בהחלט חוויה יוצאת דופן אך למרבה הצער גם יכולה להיות הוצאה מאוד יקרה ולא כולם יכולים לעמוד בזה.

רבים מן המשפחות מתלבטות אם לערוך את טקס שבת חתן במלון בו בבית. לא תמיד הבית יכול להכיל מספר גדול של עשרות אורחים שכן מדובר במשפחות של 2 הצדדים, הן של הכלה והן של החתן, לכן שבת חתן במלון זהו פתרון אולטימטיבי. כל המשפחה מתאספת במלון כאשר הדבר מאפשר גיבוש והיכרות של המשפחות במהלך יום שלם היות שביום החתונה קצת קשה לדבר ולהכיר את המשפחה של הצד השני. זה למעשה מטרתה העיקרית של אירוע השבת חתן.

שבת חתן במלון בהחלט הפך לטרנד אופנתי. הטרחה של הזמנת כל האורחים לבית החתן או לבית הכלה כמו גם הכנת האוכל למשפחה, בעיקר אם מדובר במשפחה רחבה זו בהחלט טרחה גדולה כך שבמקרים רבים עריכת טקס שבת חתן במלון זו אופציה הרבה יותר נוחה וקלה. רבים מהמלונות מציעים לכם גם מלבד השכרת המקום עצמו, גם שירותי קייטרינג כמובן בכדי לפנק את האורחים ממגוון מטעמים איכותיים. אם כי, תמיד ניתן גם כמובן להזמין חברת קייטרינג חיצונית.

לא רבים מקפידים לערוך את טקס השבת חתן. גם אלה שכן מקפידים, ישנם אלה המשקיעים במיוחד באירוע בכדי להכיר היטב את המשפחות ולהפוך את האירוע לחגיגה משמחת ומשפחתית, משפחות אלה יעדיפו לעשות אירוע שבת חתן במלון. בעוד יש זוגות העושים זאת מתוך כבוד לבני משפחה מאחד הצדדים אשר חשוב להם לערוך טקס זה שכן זהו מנהג יהודי מסורתי. רבים מהמלונות ישמחו לארח משפחות לעשות את טקס שבת חתן במלון שלהם ואף יציעו לינה של סוף שבוע שלהם במלון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה