יום חמישי, 24 בינואר 2019

ארגון בר מצווה בכותל

הפאר והחיוניות של חגיגות בר מצווה הן עדות נפלאה לשגשוגה של הקהילה היהודית. אך מדובר בשמחה אחרת לגמרי, כשבוחרים לחגוג עם הנער הצעיר בכותל, שבירושלים הבירה. חגיגת בר מצווה בכותל משמע הצטרפות להמוני גברים ונשים יהודים, מאושרים שיכולים להביט לאחור ולהיזכר באחד האירועים המרגשים ומלאי המשמעות שמחבר אותם לקהילה ולהיסטוריה. מדובר במסע התבגרות שמחבר את הנער הצעיר אל המסורת היהודית בת מאות השנים.

ארגון בר מצווה בכותל מתחיל בחיבור של בר המצווה לתהליך האישי והמעמיק שבסופו טקס. לאחר מכן, ניתן לבחור באנשי מקצוע שונים שיסייעו להורים בבחירת המיקום המושלם לחגיגה שלאחר הטקס. הכבוד וההדר של הכותל המערבי הוא לב ליבו של יום חגיגות בר המצווה. משמעות הדבר היא כי רוב התקציב יכלול נסיעות ורשימות של אורחים שיבחרו להשתתף בטקס עצמו בכותל. כיום ישנם לא מעט נותני שירות שמציעים ארגון בר מצווה בכותל. הם יסייעו בעמידה על כל הפרטים, כולל התאמות אישיות.

ניתן לשלב ביום החגיגה בכותל גם סיורים לכל בני המשפחה והחברים שהצטרפו. ניתן להתאים מתחם אירועים או מסעדה אליהם מגיעים המשתתפים לאחר הטקס על מנת לחגוג במסיבה שלמה, עם ארוחה משובחת, מוסיקה, ריקודים ועוד אטרקציות. ארגון בר מצווה בכותל כולל גם בחירת צלם, על מנת שינציח את כל הרגעים המרגשים של בר המצווה עם המשתתפים בשמחתו על רקע הנוף ההיסטורי שמקיף אותם. 

מזל טוב, הגעתם למצוות, עכשיו אתם צריכים לחגוג את זה בהפקת בר מצווה בכותל, שכוללת טקס רב משמעות שמקורו במסורת יהודית בת מאות שנים. הפקת בר מצווה בכותל היא הרבה יותר מאשר מסיבת יום הולדת לציון הגיעו של נער לגיל 13. הפקה כזו כוללת טקס רב משמעות שמקורו במסורת היהודית של המאה ה-14. עד היום מקיימים את הטקס על מנת לציין את כניסת בר המצווה לעולם הבוגרים. את הטקס עצמו ניתן לקיים בכל יום שבו מאפשרים זאת באתר הכותל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה