יום חמישי, 17 בינואר 2019

מדרסים לספורטאים

ראשית, חשוב להבין שצורת הקשת שונה בכל כף רגל ושיש רצף של קנה מידה בין קשת נמוכה, קשת בינונית וקשת גבוהה. אם לא בטוחים במידת הקשת המסוימת ניתן לבדוק זאת באמצעות סורק כף רגל דיגיטלי בקליניקות המתמחות במדרסים לספורטאים. מדרסים אמורים להתאים לצורת הקשה וכף הרגל המסוימות. כך הם יעניקו תמיכה טובה יותר לאורך הבסיס של הנעל. המדרסים מאפשרים לצמצום את הפער שבין צורת כף הרגל לבין הנעל. הם מאפשרים גם מנח תקין של הרגל.

באמצעות השמירה על מנח תקין יש חיבור נכון בין כף הרגל לבין הנעל, כך שמשקל הגוף מפוזר באופן שווה לאורך כל כף הרגל בעת ההליכה והרצה. כמו כן, שרירי כפות הרגליים נרגעים ונמתחים פחות. מצב זה מצמצם את הסיכון למאמץ יתר באזורים מסוימים. מאמץ יתר עלול להיווצר כתוצאה משימוש מוגבר בנקודות מסוימות של כף הרגל ויכול להוביל להתפתחות של בעיות קשות וחמורות בטווח הארוך, כגון כאבי גב, כאבי ברכיים, דלקת בגידים, דלקת בעקב ובעיות אחרות שניתן לשפר באמצעות השימוש במדרסים לספורטאים.

בין היתרונות של מדרסים ניתן למצוא גם שמירה על תקינות עמוד השדרה, על יישור תקין של כפות הרגליים וריפוד משופר לעקב. אלה יכולים לסייע בהפחתת מידת העייפות של כף הרגל, להגביר את תחושת הנוחות ובכך לשמור על ביצועים ברמה גבוהה. לצד מדרסים לספורטאים, ניתן למצוא כיום מגוון סוגים של מדרסים שמתאימים למגוון מטרות, אך רובם ככולם, משפרים את בריאות כף הרגל ואת איכות החיים.

ישנם לא מעט חברות שמשלבות בפעילותן מחקר ומדע על מנת לאפשר את הרמה הגבוהה ביותר של ייצור מדרסים לספורטאים, על מנת לאפשר להם להגיע לביצועים ברמה גבוהה תוך שמירה על נוחות אופטימלית. מדרסים לספורטאים מסוגלים לספוג זעזועים שנוצרים במהלך הפעילות הגופנית ולאפשר זרימת דם טובה יותר מכף הרגל ואליה. מדרסים מקצועיים מסוגלים לפזר את המשקל של הגוף על כל כף הרגל, ובכך לצמצמם את הלחצים הנוצרים באזורים מסוימים של הרגל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה