יום חמישי, 8 ביוני 2017

צלם לחתונה

כיצד לבחור צלם לחתונה?
כל מי שעומד בפני חתונה יודע שאחד מבעלי המקצוע החשובים בערב כזה הוא הצלם. בתקופה האחרונה ברוב החתונות יש צלם דיסק, צלם סטיל וצלם מגנטים. לפעמים הם שותפים עסקיים ולפעמים כל אחד הוא בעל מקצוע עצמאי. צלמי החתונות הוותיקים זוכרים את התקופה בה היו מצלמים עם מצלמות רחף את סרט הווידיאו של החתונה כשלצד צלם הווידיאו יש גם צלם תמונות סטיל. בשנים האחרונות נכנס שחקן נוסף והוא צלם המגנטים.

איך לזהות מישהו ברמה גבוהה לעומת מישהו ברמה בינונית ונמוכה?
כמו בכל מקצוע אחר כך גם אצל צלמי חתונות כדאי לבדוק אצל לקוחות קודמים שלהם את שביעות הרצון והתוצאות מיום החתונה שלהם. צילום שלא יצא ברור ויפה אין אפשרות לשחזרו. הצילומים הם המזכרת המוחשית היחידה. בעל מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר יכול לעשות את האירוע. אתם בוודאי שואלים את עצמכם - מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת צלם לחתונה? ביקור בחנות הצילום של הצלם. מהתמונות המודבקות על הקירות אפשר לקבל מושג על טיב העבודה. לבדוק מי היו לקוחותיו הקודמים שיכולים לספר על אופן העבודה שלו, מקצועיותו, דייקנותו ועמידתו בזמנים, אספקת התמונות והדיסק.

צלמי חתונות
אין חתונה ללא שמלת כלה וללא צילום חתונה, וזאת כי גם אם את השמלה לובשים רק יום אחד וגם אם המסיבה נמשכת רק כמה שעות, הרי שהזיכרונות ילוו אתכם לכל החיים, ועל מנת שמצב אידיאלי שכזה יקרה, ועל מנת שהזיכרונות שלכם יהיו הרבה יותר נעימים, רצוי להזמין צלם לחתונה אשר יתעד את האירוע על הצד הטוב ביותר, בהתאם לדגשים שלכם וכמובן שגם באופן המחמיא ביותר. אי לכך יש להשקיע מעט זמן בחיפושים ובבירורים לפני שממהרים לסגור עסקה עם צלמי חתונות.

אופי הצלם
מה יש לבדוק כאשר בוחנים צלם לחתונה? ובכן יש לבחון שהוא מקצועי ואיכותי, ערני לסיטואציות הקטנות שהופכות את האירוע לגדול, מוכשר וכמובן שגם אדם, וזאת כי לא תמיד אנשים מרגישים בנוח להיות מסמר הערב ואף להצטלם כ"כ הרבה, ועל כן כל עוד הצלם משרה אווירה נעימה, הרי שהרבה יותר קל להתחבר לסיטואציה ואף ליהנות ממנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה