יום שני, 5 ביוני 2017

שמלות ערב

שמלות ערב יש כאמור במגוון צבעים וסגנונות כאשר לכל אירוע יש את השמלה המתאימה לה. לאירועים מיוחדים ניתן לפנות למעצבי שמלות ערב, אלו הם אנשי מקצוע אשר יכולים מאוד לעזור ולבחור עבורכן את השמלה המתאימה במיוחד לכן ולאישיות שלכן. המחירים משתנים כמובן משמלה לשמלה, ויכולים להגיע למאות ואף ולאלפי שקלים. תלוי גם במעצב, היות ותחום עיצוב שמלות ערב הפך בשנים האחרונות לתחום מאוד תחרותי בענף האופנה.

יש לי ידידה, פשוט מתה על שמלות ערב. היא יכולה ללכת לקניון עם חברות שלה ולמדוד את כל השמלות שיש בכל חנות בקניון. יום אחד עשיתי טעות קטנה והסכמתי לבקשתה לבוא איתה לקניון לקנות שמלה. הלכנו לקניון, נכנסנו לחנות של שמלות ערב והיא פשוט מדדה כל שמלה ושמלה, משהו מדהים. הכי מעצבן שכל רגע שהיא מודדת שמלה היא שואלת אותי: איך זאת? יפה? ואני אין לי מושג מה לענות לה, אין לי כל כך טעם בבגדים של נשים, אני לא יכול להגיד מה יפה ומה לא. בקיצור, היה טעות להסכים לבוא איתה, אבל אני למדתי את הלקח שלי, לא הולך יותר עם בנות לקנות בגדים!

בניגוד לדעה הרווחית, תחום עיצוב שמלות ערב הוא תחום חזק ביותר באופנה. אמנם רוב מעצבי השמלות ערב הם גם מעצבי שמלות כלה אך עדיין מדובר באנשי מקצוע מעולים היכולים להפוך את השמלה שלך למושלמת. או יותר נכון, בעזרת השמלה להפוך אותך למושלמת. הרי לכל אירוע, קטן ככל שיהיה, רוב הנשים דואגות לדפוק הופעה ולפנק את עצמן בשמלה חדשה ויפהפייה.

חברה שלי הזמינה אותי לאירוע של קרובת משפחה שלה. כמובן, שכמו לכל אירוע, זה תירוץ מצוין עבורה לסחוב אותי יחד איתה לקנות לה שמלה. הסתובבנו בכל תל אביב, נכנסנו לעשרות חנויות של שמלות ערב, ברור שבכל חנות היא מדדה את השמלות שיש עד שהגברת החליטה סופסוף לבחור שמלה. כמובן שהנזק הוא נזק יקר ביותר ועלה לנו 500 שקלים שזה עוד כלום לעומת מחירי השמלות ערב שראינו במקומות אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה