יום ראשון, 16 בינואר 2011

טבעת יהלומים - מתנה יוקרתית

כאשר רוצים לרכוש טבעת יהלומים, הצעד הראשון לכך הוא למצוא מעצב תכשיטים מומחה ומקצועי. נכון ישנם המון חנויות המוכרות סוגים שונים של טבעת יהלומים אך בכדי שהטבעת תתאים אלייך בדיוק רצוי ומומלץ לגשת למעצב תכשיטים בתחום. עיצוב תכשיטים הוא אחד התחומים הקשים אך עם זאת המאתגרים ביותר שיש לכן כדאי לבדוק היטב למי ניגשים וכדאי שזה יהיה מעצב מנוסה שיודע את העבודה. אם תצליחו לקבל המלצות, מה טוב...

שיבוץ אבני חן על טבעת יהלומים בהחלט יכול להיות רעיון מעניין למדיי. תחשבו כמה מיוחד זה יכול להיות. בכלל תחום עיצוב תכשיטים הוא תחום מאוד מגוון עם המון אופציות לשילובים שונים ונהדרים. מי שמתעקש או יותר נכון מתעקשת עדיין ללכת רק בכיוון של טבעת יהלומים ללא שיבוץ באבנים נוספות, ישנם כמובן 2 סוגים עיקריים: האחת זוהי טבעת עם יהלום אחד גדול ובולט כאשר הסוג השני זה מספר יהלומים קטנים לאורך כל הטבעת.

טבעת אירוסין לרוב הינה טבעת יהלומים. אם כי ישנן לא מעט טבעות אירוסין המשולבות עם אבני חן ולאו דווקא יהלומים. כמובן שגם טבעות אלה הן טבעות ייחודיות ויפות במיוחד. אמנם טבעת יהלומים זה באמת מרהיב ויוצא דופן אך חשוב לדעת שיש אופציות נוספות. כמו כן, כמובן תמיד אפשר לשלב בין יהלומים או יהלום לבין אבני חן אחרות דבר שבהחלט יוצר משהו שונה ולא סטנדרטי לאלה האוהבים להיות שונים ומיוחדים.

אישה חולמת מדי יום על יום החתונה שלה, על שמלת הכלה שתלבש והערב המיוחד עצמו. אך לפני כן היא חולמת על החתן העתידי ה- יכרע ברך בפניה ויציע לה נישואין עם טבעת יהלומים יפהפייה ונוצצת באופן מרגש ורומנטי. אמנם רובן יכחישו אך מלבד טקס ההצעה עצמו, המרכיב העיקרי שירגש אותה הכי הרבה זה כמובן היופי והעיצוב של טבעת האירוסין. כמובן רצוי שזו תהיה טבעת יהלומים וכמה שיותר יפה וכמה שיותר נוצצת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה