יום רביעי, 12 בינואר 2011

מכונת קפה - אצלך במשרד

בזמן האחרון קשה לי מאוד לקום לעבודה. לא משנה מתי אני הולך לישון, אני לא מסוגל לקום לפני 8 וחצי כשאני צריך להיות בעבודה ב-9. הכי מצחיק שאני שם שעון מעורר על רבע ל-7 בכדי לקום כמו בנאדם, להתארגן בכיף שלי, לשתות קפה עם החדשות של הבוקר. ממש אשליה, מה שקורה בפועל הוא שאני מתארגן בשיא המהירות ונוסע לעבודה כשאת הקפה שלי אני שותה שם. היה יכול להיות נחמד אם לפחות במשרד אצלי בעבודה הייתה מכונת קפה לעובדים כדי להתפנק קצת. חברים שלי מספרים לי שבמקומות העבודה שלהם החלו להביא מכונות קפה למשרד, איזה כיף להם! אני מסתפק רק בכוס נס, קפה שחור או תה שגם את זה לא תמיד יש. לדעתי זה דבר די נחוץ היום להביא מכונות קפה למשרד למקום העבודה.

מכונות קפה למשרד קונים רק ממומחים בתחום, כדאי ורצוי מאוד לעשות סקר שוק באינטרנט, לראות את החברות השונות ולבדוק את העלויות של כל חברה. אל תשכחו שמלבד הקנייה הראשונית של מכונת הקפה יש את העניין של תפעול המכונה ואספקה חודשית של קפסולות, בוחשנים לקפה וכו'.. מכונות קפה למשרד יש במגוון עיצובים ודגמים ולכל משרד יש את המכונה המתאימה לה לכן בחירה של חברה המתמחה בכך זהו צעד חשוב לבחירת מכונת הקפה האולטימטיבית למשרד שלכם.

אין ספק שכאשר רוכשים מכונות קפה למשרד ההתלהבות הראשונית תגרום לכך שלמשך תקופה מסוימת תהיה עלייה בצריכת הקפה, משמע יותר בזבוז כסף על התפעול השוטף של המכונה, כגון ניקוי מכונת הקפה וקניית החומרים המתאימים. אך למרות זאת, מכונות קפה למשרד זה בהחלט דבר נדרש היום ורוב בעלי החברות הרציניות יפנקו את עצמם ואת העובדים במכונת קפה איכותית ומפנקת.

בעלי עסקים המעוניינים לקנות מכונות קפה למשרד שלהם עלולים בהתחלה להיתקל בקשיים בהפעלת המכונה על ידי העובדים. מכונות קפה למשרד יגרמו בהתחלה להתלהבות רבה מצד העובדים שעלולים להתעסק יותר מדיי זמן עם המכונה ויתרה מכך, עלייה בצריכת מספר כוסות הקפה. כשתחשבו על זה, מי מאיתנו לא היה מתענג בכוס שוקו שוויצרי לדוגמא כמה פעמים ביום בעיקר במזג אוויר קר וחורפי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה