יום ראשון, 27 באוגוסט 2023

מתנפחים לבריכה

האם אתם מתכננים לקיים מסיבת יום הולדת או אירוע כזה או אחר? השוק מלא בסוגים שונים של מתקנים מתנפחים אשר משדרגים כל אירוע ואירוע, בעיקר כאשר מדובר על אירועים בבריכה. מתנפחים לבריכה בהחלט הפכו פופולאריים מאוד וכמעט בכל אירוע עם ילדים בבריכה ניתן להבחין במתקני מתנפחים הצפים על המים. החל מעיצובים שונים, ערכות נושא, ערכות צבעים, גדלים ועוד.. יש כמה וכמה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון כאשר אתה מחפש את המתנפחים המתאימים למסיבה שלך. 


חשוב לדעת את גודל התקציב שלך וכמה אתה מוכן להיות גמיש עם זה. אבל על דבר אחד אין מקום להתפשרות וזה כמובן נושא הבטיחות. לכן כאשר אתם ניגשים לבחור חברה כזו או אחרת של השכרת מתנפחים לבריכה  – ודאו דבר ראשון כי המתקנים אושרו על ידי מכון התקנים הישראלי המאשרים שאכן כל מתקני המתנפחים בבעלות אותה חברה הם מאושרים ובטוחים לשימוש. עדיף לוותר על מתקן כזה או אחר או על הגודל – בלבד שיהיו בטוחים לשימוש. חברה רצינית המתמחה בתחום של השכרת מתקנים מתנפחים – ודאי יש להם אישורים אלה ואך יזכירו זאת באתר הבית שלהן.


חוויית מים יוצאת דופן

כולם יודעים מה זה מתנפחים, ואם יש לכם ילדים לבטח פגשתם אין ספור סוגים של מתנפחים בשורה של מתחמי ג'ימבורי בקניון, בפארק, במרכז המסחרי ואפילו במסיבות ואירועים של בית הספר או של הרשות המקומית. אבל כאשר לוקחים את אותם מתנפחים ומכניסים אותם אל תוך המים, החוויה שמתקבלת היא חוויה שונה לחלוטין, חוויה יוצאת דופן המאפשרת לילדים לקפוץ ולהשתולל בלי לפחד משום דבר.


מתנפחים לבריכה

בכל שנה עם בוא הסתיו סוגרים את שערי הבריכה, משחררים את המציל מעבודתו ומרוקנים אותה ממים. בכל שנה גם, עם בוא האביב מתחיל סיבוב חדש, ממלאים את הבריכה במים טריים ורעננים, מגייסים מציל ופותחים אותה לכבוד עונת הקיץ הארוכה. את הפתיחה הזאת צריך בהחלט לחגוג, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מתנפחים לבריכה שבהחלט 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה