יום שלישי, 25 באפריל 2023

שיפוץ חדר האמבטיה - ארונות

ארונות אמבטיה מאפשרים גם להסתיר צינורות מכוערים מתחת לכיורי האמבטיה, כמו גם לספק תמיכה למשטחי גרניט או משטחי קוורץ מהונדסים. השטח שמתחת לכיור הוא מקום טוב להסתיר מוצרי ניקוי, מברשת אסלה, ספוגים והשאר. כך, דלתות סגורות מועילות מאוד בחדר האמבטיה.

ניתן למצוא ארונות אמבטיה לתלייה על הקיר שיתאימו למתלי מגבות. כך, הם ישמשו לתלות מגבות לחות ויבשות בנפרד. ניתן להשתמש במתלי המגבות שעל הארונות על מנת לתלות בגדים או פריטי לבוש עדינים  לייבוש, שלא מתאימים לייבוש במייבש רגיל.

קל יותר לארגן ארונות אמבטיה מאשר מדפים. ניתן להכניס לתוכם סלים ומתלים, ווים וכן הלאה, על מנת לשמור כל פריט במקום. אם בוחרים בארון עם מגירות, ניתן לקבע את כל הפריטים הקטנים כגון קליפסים, סכיני גילוח, מברשות שיער וכיוצא באלה, באמצעות קופסאות ארגון. את הקופסאות בחנויות כלי בית. בעוד שרוב חדרי האמבטיה כוללים ארונות מתחת לכיור, אין שום סיבה שלא לתלות אותם על הקיר. אפשר למצוא לא מעט שטחים ריקים על קירות האמבטיה אשר יתאימו לשם כך. הקיר שמאחורי דלת הכניסה, למשל, הוא מקום מצוין לתליית ארון קטן לאחסון בקבוקי סבון נוזלי, גלילי טואלט ושמפו.

מכיוון שחדר האמבטיה מייצג את ההעדפות וסגנון החיים של הגרים בבית, יש לבחור ארונות אמבטיה בצורה חכמה ויצירתית, בעיקר אם מעוניינים להפוך את החדר הזה למעוצב, מושך ונוח. בעולם של ימינו, ארונות מתחת לכיור חיוניים על מנת להתאים לאווירה הביתית המודרנית. ניתן לבחור באפשרות להזמנת ארונות בהתאמה אישית אצל נגר, (כך אפשר גם להתאים דלת מעוצבת) או לבחור בארונות אמבטיה מוגמרים מתוך קולקציות ריהוט אמבט בחנויות המתמחות. 

אחרי שהם מסתירים את הצינורות המכוערים שמתחת לכיור ומספקים תמיכה למשטחי השיש ולכיור, ארונות אמבטיה יכולים להפוך ליצירה בפני עצמה שתפאר את החדר. 

בעת שיפוץ חדר אמבטיה, אחד הפריטים הראשונים עליהם נותנים את הדעת הוא חידוש או רכישה של מקלחון מעוצב. קיימות אפשרויות עיצוב רבות, המתאימות למגוון רעיונות לשיפוץ אמבטיה. שכמובן כולל שיפוץ כל חלל האמבטיה, בין אם זה הקרמיקה, ארונות האמבטיה, דלתות וכו'. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה