יום ראשון, 6 במרץ 2022

הצללה למרפסת

הצללה דקורטיבית

ישראל כידוע, הינה מדינה חמה ברוב ימות השנה. לכן, אין זה מפתיע שרבים מחפשים פתרונות הצללה למרפסת ביתם. הצללה שכזאת יכולה לסייע לשבת במרפסת בנעימים גם בחודשי הקיץ הלוהטים, ובנוסף גם לגונן מפני ימי הגשם בחורף. יחד עם זאת, היות ורבים לא מעוניינים כמובן "לכער" את ביתם מבחוץ -  לא מספיק רק להצל את המרפסת, אלא ישנה גם דרישה שהצללה תהיה סוג של דקורטיבית. מה שאומר, שבעלי המקצוע בתחום היום  מציעים פתרונות לא רק כדי להצל, אלא שתהיה הצללה איכותית ונעימה לעין. 

השוואה
יש מבחר חברות המציעות מגוון פתרונות הצללה למרפסת, ועל כן גם אם כבר מצאתם את הסוג הרצוי במקום אחד, מומלץ לבדוק בכמה מקומות נוספים מהו המחיר הנדרש, יש להשוות מאלו חומרים הוא עשוי בכל מקום, לבדוק האם המחיר גם כולל שירותי התקנה וכדומה. לסיכום בית עם מרפסת מהווה שילוב מנצח ומרפסת עם הצללה מבטיחה הנאה. סוככי מרקיזה לדוגמא, באים בעיצוב מעוגל והם עמידים בכל עונות השנה. עוד אופציה של סוכך הוא סוככי חלון שמושתתים על מערכות קפיצים. 


הצללה ותאורה
באם החלטתם לעשות הצללה למרפסת שלכם, אל תשכחו שזה גם כמובן ישפיע על התאורה (הן של המרפסת והן של הבית) – ועל כן, השתדלו לשאול את איש המקצוע שאותו הזמנתם כיצד ישפיע הדבר ומה ניתן לעשות. לדוגמא, יש אופציה שהמרקיזה תיפתח ותיסגר עד הסוף, כך שתוכלו לשלוט בכמות השמש שתיכנס אליכם הביתה. כמו כן, ניתן להתאים סוג נכון של תאורה עבור המרפסת שלכם. ולמה הכוונה? הוסיפו שקעי חשמל במידה ואין לכם, אין צורך להתקין אורות יקרים מדיי בעלות זרם חשמלי גבוה.  

חלוקה לקטגוריות
ישנם היום כמה וכמה פתרונות הצללה למרפסת – בעזרתם ניתן להצל את מרפסת הבית בצורה יעילה ודקורטיבית. כיוון שהמבחר הנו גדול, ראוי לעשות סדר בדברים לפי חלוקה לקטגוריות, כך שניתן להגדיר שיש סוככים שמותאמים לכל השנה ולעומתם יש כאלו שרק לקיץ. אם אתם מחפשים סגירת חורף למרפסת - יש סוככים שעמידים בפני גשם, יש כאלו שהם מתקפלים, יש קבועים וכדומה. מכאן שכאשר באים לבחור הצללה למרפסת, יש להבין בדיוק מהם הצרכים ובנוסף מהו התקציב האפשרי, ומנקודה זו ניתן לצאת אל עבר בחירה מוצלחת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה