יום רביעי, 23 בפברואר 2022

סדנאות לילדים

ידע אינסופי, לימוד אינסופי, חקירה אינסופית בעיר אינסופית:

ירושלים הינה אינסופית, אפשר ללמוד עליה ולחקור אותה לאורך שנים רבות ותמיד יהיה עוד מה לגלות, לכן ירושלים הינה כר מדהים ואולטימטיבי לחינוך הילדים וכן סדנאות לילדים בירושלים יהיו כאלו הרוויות עניין ותוכן מלמדות ומחנכות מגרות את יצר הסקרנות והלימוד של הילדים וגורמות להן לחשוב ולהעמיק לחקור ולרצות לדעת עוד. פעילות לילדים בחיק הטבע לדוגמא יכול ליצור לילד מעין יכולת הישרדות בניגוד למה שהוא רגיל לקבל, יצטרך למשל להדליק מדורה, להקים מחנה, להכין אוכל ולתכנן משחקים. כל זאת מעניק לילדים יכולת חשיבה ובטחון בעצמו שהוא יכול לפעול גם לבד. 

בין שלל הפעילות לילדים הכוללים מגוון חוגים של פעילות ספורטיבית והעשרה, ניתן גם כמובן לצאת מדי פעם לבילוי משפחתי בגבעות ההרים הירושלמיים וליהנות מהאוויר הצח. בכלל פעילות בחיק הטבע עבור ילדים מוציא אותם מהשגרה שהם רגילים אליה ופעילות שכזו יכולה ללמוד אותם אודות הכרת הטבע וחשיבות השמירה עליו. הכרת הטבע ולימוד הילד להעריך ולכבד אותו בהחלט תתרום לחינוך הילד אשר יקבל ערכים שכמובן לא יקבל אותם ממשחק מחשב או אייפון. 

היכן ניתן למצוא סדנאות לילדים?

סדנאות לילדים ניתן למצוא באתרים השונים האמונים על הענקת מידע למטיילים ומפורסמות בעיתונים השונים ובשלטי החוצות בכל עיר, במוזיאונים ובאתרי הסדנאות השונים. בנקל ניתן למצוא סדנאות לילדים בירושלים ולנסוע לא רחוק מהבית במרחק של יריקה ממש אל עיר הקדוש הרוח והמיסטיקה שהיא גם המקום החשוב ביותר בעולם. בירושלים מקומות רבים לסדנאות, בין אם זה ביערות או במעיינות בהם ניתן להשתתף בחוגים כאלו ואחרים בין אם זה טיפוס, משאות, רכיבה על אופניים או כל פעילות אחרת. 

סדנאות לילדים להעשרה וידע:

אי לכך סדנאות לילדים הן מן העשירות, החינוכיות, היצירתיות והמלמדות ביותר שישנן, הן מספקות הצצה אמתית אל עבר הזמן שחלף, הן מלמדות על אורחות חייהם של האנשים שפעם גרו פה, הם מספרות על דתות ומלחמות ואנשים ומנהיגים, על מורדים ומתנגדים על מלכים ואזרחים פשוטים והן מאפשרות עניין ותוכן לכל המשפחה כולה. ישנו מגוון רחב של סדנאות לילדים אם בתחומי האומנות בחוצות היוצר, במוזיאונים השונים, תוך כדי סיורים מלאי עניין ברחובות העיר העתיקה, העיר שמחוץ לחומות והחדשה כאחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה