יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

שערים מעוצבים

לכל חברת יצור שערים יש קטלוג בו יכול הלקוח לעיין ולבחור את השער שנראה לו המתאים ביותר לביתו. לקוח שלא מצליח למצוא בקטלוג שער שנראה לו המתאים ביותר לחצר ביתו יכול לתת ליצרן השערים שרטוט של שערים מעוצבים מברזל והיצרן ייצר לו שער בהתאם לסקיצה. יש שערים בגדלים שונים ומכאן נגזרת עלותם. שערים מעוצבים מברזל הם לשנים ארוכות. לכן לפני סגירת העסקה כדאי לבדוק את כל הפרטים בנוגע ליצרן. האם העסק עומד בכל תנאי הרישוי של המדינה, מי המעצב ואיפה אפשר למצוא עבודות עבר של בית העסק. שערים מעוצבים מברזל מתאימים גם לחצרות של מפעלים כשערים נפתחים לחניות ציבוריות או פרטיות, בעיצוב אישי.

גני אירועים שיש להם חצר גדולה עם דשא בה מתקיימים האירועים סוגרים את המתחם על ידי שערים מעוצבים מברזל וזאת כדי שהגן לא יפרוץ לכל מי שרוצה להיכנס אליו והשערים נפתחים לקראת אירוע ולקליטת אורחים מוזמנים. בשכונות יוקרה בהן יש ווילות ובתים פרטיים שער הכניסה אליהם עשוי מברזל מעוצב. גם במתחם משרדי הממשלה יש שערים מעוצבים מברזל כדי לחסום את הכניסה לאזור שלא בזמן פעילות המשרדים.

בתי עסקים שיש להם סחורה רגישה והחנויות שלהם עומדות בסכנת פריצה בכל רגע נתון מתקינות על דלת הכניסה לעסק שער מעוצב מברזל. זו הדלת שאמורה להגן על בית העסק מפורצים. ישובים רבים הציבו שערים מעוצבים מברזל בכניסות למושב, לקיבוץ או לישובים מעבר לקו הירוק וזאת כדי לא לאפשר כניסת רכבים או הולכי רגל שאינם שייכים למקום. כך אפשר למנוע גניבות חקלאיות שהן מכת מדינה ולהקשות על אנשים שרוצים להרע לתושבי המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה