יום שלישי, 15 במרץ 2016

מתנות סוף שנה לילדים בגן



מתנות סוף שנה לילדים בגן

כל מחווה קטנה היא עצומה במשמעות שלה לילדים רכים בשנים:
הילדים שלנו רכים ומתוקים וכל מחווה קטנה יכולה להיות משמעותית ביותר כבורם, במיוחד כאשר הם מסיימים ומשלימים משהו כמו שנה בגן אזר ראוי לחלק מתנות סוף שנה לילדים בגן. אז מה כדאי לתת? בשביל למצוא את המתנה המוצלחת, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים. ככל שהמתנה שתרכשו תצליח למלא יותר דרישות, היא תהיה מוצלחת יותר, תתקבל בשמחה על ידי הילדים וגם כל ההורים ידעו להעריך אתכם על כך.


מתנות מהנות וכיפיות מחד ומלמדות וחינוכיות מאידך:

מתנות לילדים בגן צריכות להיות מצד אחד מהנות וכיפיות לילדים שישמחו בהן ויתלהבו ויהיו מלאי שמחה רק מלקבל אותן ומצד שני עליהן להיות חינוכיות ובעלות ערך מוסף. בנוסף כדאי גם שהמתנה תהיהה מתנה בטיחותית - יש המון פרסים ומתנות שבנויות מחלקים קטנים, וחלקם אף מחלקים חדים. חפץ כה הוא מוצר מסוכן. היות וילדים קטנים, גם אלו שמבינים ויודעים שלא מכניסים חפצים לפה, עלולים להתפתות ולהכניס חלקים קטנים לפה. וכבר היו דברים מעולם.


מתנות הכוללות את התכנים הלימודיים שהילדים למדו במשך השנה:

מתנות לסוף שנה לילדים צריכות לכלול את התכנים אותם למדו הילדים לאורך השנה, צריכות לכלול את שמות החברים לגן ואת שמות הגננות. אופציה נוספת היא מתנה אישית - ככל שהמתנה אישית יותר כך היא מתקבלת בלב פתוח יותר ולא נשכחת לאורך זמן. תוכלו לבצע הקדשה אישית על המתנה או להדפיס הדפס אישי עבור כל ילד. יש מגוון של מוצרים שניתם לבצע הדפסה כך שהמתנה מקבלת ממד אישי.


אלבומי תמונות דיגיטאליים המשלבים תמונות וטקסטים שירים וסיפורים:

מתנות לילדים בגו המוצלחות ביותר הינם אלבומי התמונות הדיגיטאליים כאלו המשלבים בתוכם גם תמונות של הילדים עוסקים בפעילויות השונות בגן לאורך השנה וגם תמונות של הגננות כאשר ברקע משולב טקסט שיר או סיפור במיוחד על כל ילד וילד. בדקו את ההיצע ואת המבחר הקיים. שאלו על אפשרויות ההקדשה. בדקו אם המתנה הנבחרת מתאימה למגבלות התקציב שלכם. ורכשו את המתנה המוצלחת עבור הילדים. ההיצע הוא עצום ויש מבחר כה רחב של מתנות לתת לילדים בגן. בחרו את המתנה המוצלחת לכם בהצלחה.


לאתר תות - המתמחה בעיצוב מתנות לגני ילדים, היכנסו ללינק הבא:

http://www.tutforkids.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה