יום חמישי, 1 במאי 2014

איפור כלות

כאשר אתן בוחרות מאפרת כלות חשוב לתדרך אותה ולדאוג שהיא מבינה מה הציפיות והרצונות שלכן ממנה. יש עשרות ומאות סגנונות של איפור כלות. מאפרת כלות צריכה להתאים את האיפור ביום הגדול לסגנונה ורצונה של הכלה. האיפור צריך להיות תואם לעיצוב השמלה של הכלה ולהתאים לצבעיה הטבעיים של הכלה ולסגנונה. מאפרות מקצועיות יש להן טכניקות איפור מיוחדות, כמו גם עבודת ריטוש שעוזרות להן להשיג את איפור החתונה המושלם.

יש כלות שאוהבות סגנון דרמטי וסקסי כמו סגנון איפור מעושן. זה איפור דרמטי וסקסי ומיוחד לכלות שיש להן שמלה בסגנון מודרני ואלגנטי. כך איפור כלות מעושן יכול להשלים בצורה נאה שמלה מודרנית. איפור מעושן יכול להתאים במיוחד לכלה בעלת צבעים בהירים שיער בהיר ועיניים בהירות. אם כי, האיפור המודרני ביותר כיום בכל הקשור לתחום של איפור כלה הוא איפור air brushing אשר בא בעיקר מעולם הסלבריטאים ולקח לו שנים עד שנכנס לזרם המרכזי.

יש כלות אשר מבקשות מאפרת כלות על מנת ליצור איפור קליל ועדין אך רומנטי. כלומר מראה איפור שהוא כמעט לא מורגש. איפור טבעי ועדין שרק מדגיש את פניה של הכלה ולא בולט ודרמטי מידי. מראה טבעי כזה הולם ומתאים לכול כלה. אם החתונה מתקיימת בקיץ, או על חוף הים או במסגרת פחות מעונבת הרי איפור טבעי יהיה הולם מאוד את אופי האירוע, אם יש לכן שמלה בסגנון כפרי וטבעי צריך להשלים אותה גם איפור טבעי.

מאפרת כלה טובה תוכל לתת לכם המלצות ולכוון אתכן לאיפור יפה והולם ליום הגדול שלכן. כדאי להיפגש עם מאפרת כלות מראש ולנסות כמה מראות של איפור. וזאת, כדי לבחור איפור שימצא חן בעיניכן בצורה מרבית ליום הגדול. מאפרת כלה רצינית ומסורה תשמח להיפגש אתכן עוד לפני היום הגדול ולהראות לכן כמה סגנונות איפור שיכולים להתאים ליום המרגש שלכן. מרבית המאפרות אף מתמחות גם בעיצוב השיער ויידעו לשלב היטב בין סגנון האיפור לתסרוקת. כך תוכלי גם לחסוך בזמן וגם בעלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה