יום ראשון, 8 בינואר 2012

הדפוס המודרני

דפוס דיגיטלי כפרקטיקה כשלעצמו הוא מונח המתייחס ל- מדפסות דיגיטליות העושות שימוש בלייזר או טכנולוגיית הזרקת דיו. שיטות מסורתיות אחרות שבהן צלחות ההדפסה מנוצלים בתוך תהליך ההדפסה עצמה לא מוחלים בתוך תהליך הדפסה דיגיטלית. דפוס דיגיטלי מקטין את זמן ההתקנה עבור כל משרה ספציפית, ולכן הופכת לאופציה הרבה יותר זולה עבור הדפסות בכמויות קטנות או על בקשות הדפסה לפי דרישה.

שיטת ה- דפוס דיגיטלי התקדמה באופן משמעותי מבחינה טכנולוגית בלבד. מדפסות לייזר היום יכולות לספק רזולוציה גבוהה, הדפסים באיכות מעולה בגדלים שונים ומשקולות נייר כדי להתאים את אופי החומר המבוקש. עסקים כמובן צריכים להיות מודעים כיצד לנצל את היתרונות של דפוס דיגיטלי על מנת להפיק את המרב ולדעת איזה סוג מסוים של טכנולוגיה יש להציע. זוהי אופציה במחיר סביר, אם העסק זקוק לכמויות גבוהות של חומר תוך זמן זמן אספקה קצר.

דפוס דיגיטלי מציע גמישות משמעותית לגבי הטכנולוגיה כי הוא מנוצל כראוי, ובכך מאפשרים להשיג תהליכים מורכבים ללא מאמץ, למשל עבור הדפסת ממסד נתונים או יצירת מכתבים אישיים או כרטיסי ביקור, אשר משמשות חברות שרוצים להרחיב את מערך השיווק שלהן. בעזרת טכנולוגיית דפוס דיגיטלי ניתן לייצר עיצובים מורכבים כדי לספק את הצרכים של העסק שלך, מבלי לאבד צבע, איכות או דיוק של העיצוב. זוהי גם דרך מאוד מדויק של השלמת הפרויקט. ניגודיות וחדות של תמונות בצורה כמעט מושלמת ושומרת על רזולוציה גבוהה לאורך כל הדרך. חשוב לזכור כי צבע ופריסות ניתן להשפיע בעזרתם של אנשי מקצוע לפני הדפסה דיגיטלית את התמונות מודפסות על מנת שיתאימו לצרכים האישיים של הלקוח.

תגובה 1: