יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

שמלות כלה וינטג'

ניתן לומר כי שמלות כלה וינטג' אלו הן שמלות בסגנון אותנטי ואם פעם בשביל למצוא שמלה כזו היה צריך לגשת רק לחנויות יד שנייה הרי שהיום אפשר למצוא אותן בכל סטודיו שהמעצבים שם מעצבים שמלות כלה וינטג' המתבססות על אופנת המאה הקודמת. כמובן שתמיד ניתן לשלב בין האותנטיות של פעם לבין המודרניזציה של היום, משמע הסגנון והעיצוב עצמו יהיה בצורת וינטג' בעוד קווי התפר יהיו אופנתיים של היום כמו הרקמות והמחשופים.

כמו כל סוגי השמלות, גם שמלות כלה וינטג' יש במגוון רחב של צבעים ולא רק לבן. בין הגוונים שאפשר למצוא הם: צבע בז', שמנת, אפור ואפילו זהב. כמובן חשוב שהשמלה תתאים לצבע העור וגם לאופי. מעצב שמלות מקצועי ידע לעשות זאת. אמנם שמלות כלה וינטג' מתאפיינות בסגנון עדין יחסית אך עדין אין זה אומר שהיא תהיה פשוטה ורגילה, להיפך, ניתן להוסיף לה עיטורים וקישוטים. בין אם זה נצנצים, אבנים, להוסיף לה תחרה או תפירה מיוחדת וכדומה.

שמלות כלה וינטג' הינן שמלות ייחודיות המותאמות בדיוק למימדי הכלה. הייחודיות שלהן מתבטאת בכך הן עוטפות את הכלה באלגנטיות מרשימה למדיי עם דגש חזק על עבודת יד. שמלות כלה וינטג' נחשבות לעיצוב ישן אך בשנים האחרונות הן בהחלט חזרו לאופנה ובגדול. ניתן למצוא אותן כמעט בכל סטודיו ובחנויות שמלות כלה השונות. אם כי, מי שרוצה לבחור שמלה קלאסית בעיצוב וינטג' יכולה להיכנס לחנויות המוכרות שמלות כלה יד שנייה ולמצוא שם מגוון דגמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה