יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

חופשה בחו"ל

מי שבאמת רוצה ומתאמץ יכול להשיג אחלה דילים לחו"ל! אני לא אוהב את אלה שכל היום עובדים ועובדים, לא לוקחים אפילו יום אחד חופש ובסוף גם מתלוננים שאין להם כסף לעשות איזה טיול נחמד לחו"ל. לדעתי, כל אדם זקוק לחופש שלו מדי פעם, לנוח קצת משגרת היום-יום ולהתאוורר שבוע או יותר במקום אחר. אני תמיד מצאתי יופי של דילים לחו"ל כל פעם שנסעתי. מה גם, לא חייב לאו דווקא לחו"ל, אפשר לעשות גם חופשה נחמדה בארץ.

הכי כייף לנסוע לחו"ל! נחמד לראות מקומות חדשים ולהרגיש אווירה קצת שונה. אמנם המחירים קצת יקרים אבל תמיד אפשר למצוא דילים לחו"ל במחיר סביר. הכי באסה בנסיעה לחו"ל זה האוכל. לפחות אצלי, לי יש בעיה כי אני כמובן שומר כשרות ואני לא מסוגל לאכול שם בשר למרות שתמיד אפשר לקחת איתך קופסאות שימורים כמו שאני עשיתי בפעם האחרונה שנסעתי לחו"ל. זה היה לפני חודש בערך, נסענו 2 זוגות, אני וחברה שלי יחד עם חבר וחברה שלו. חיפשנו באינטרנט דילים לחו"ל ומצאנו אחלה דיל לברצלונה.

דילים לחו"ל ניתן להשיג כמובן בכל משרדי הנסיעות השונים. כמובן, אפשר גם תמיד לחכות לדקה ה-90 ולנסות להשיג דיל מהיום להיום או מהיום למחר ככה שהמחיר ייצא ממש זול. אני עשיתי פעם דיל כזה לפני כמה שנים כשהזמנו אני והאקסית שלי דיל לפריז בטיסה מהיום למחר. אם כי, יש לציין שזה לא תמיד הכי נח ולא כולם יכולים להתכונן בטווח של יום. ניתן להשיג דילים לחו"ל במחיר טוב גם אם מזמינים שבוע לפני.

יצא לי להיות לא מעט בחו"ל. יצא לי לטוס לבודפשט, פלמה דה מאיורקה, אנטליה, מרמריס ועוד כמה מקומות. בכולם מצאתי דילים לחו"ל במחירי מציאה. עם כמה שזה נשמע הזוי (ביחס לכמות הטיסות שטסתי) יש לי פחד של ממש מטיסה. כל פעם שאני עולה על המטוס עולה לי בראש כל התרחישים האפשריים. אני חושב שאני צריך ללכת לקבוצת תמיכה או משהו בסגנון. פעם האחרונה שטסתי היה לפני כמה חודשים עם כמה חברה לאיזה אי ביוון, התקשרנו לכמה משרדי נסיעות ושאלנו לגבי דילים לחו"ל ואחת מהם הציעה לנו דיל נהדר ביוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה